it's the final countdown

24 Ocak 2010 Pazar

Bir kere yetmez iki kere sev beni. Uc kose yetmez karelere bol beni.


hava buz, soguktan oyle kasmisim ki kendimi, eve gelince sirtimin agrisindan dogrulamadim bir sure. bizim oglan rocky balboa'nin karlar altinda fenalasan ahu tugba edasiyla ama bir o kadar da azimli training durumu aklima dusuverdi. ve ardindan ruscuk ayani ivancan ve iri kiyim diri vucudu icimi titretti ve ben de eye of the tiger it's the cream of the fight diyerek cilginca dans ettim, parmak ucumda dondum ve an geldi van damme oldum spagat actim.
umay umay demis: sakin benden once perhizi bozma
ve aslinda ben bugun is gorusmesi gorunumlu ales sinavina girdim, bolme carpma ve farkli kelimeler vardi, atalet dedim merkezkac ve anlam butunluksuz kelimeler, oysa tayf nedir hic bir fikrim yoktu ve bos biraktim. karakter analizim ise "karakter-sizsiniz" diye sonuclanirsa hic sasirmayacagim.

bina guzeldi, geydi! gaudi, audi tt.

off umay umay ve rocky cok alakasiz oldu yine beceremedim dogru duzgun yazmayi hell yeaaaah

0 yorum:

İzleyiciler